Schrijf je in voor een gratis proefweek!

036 54 90 560 Dwangmolenstraat 8, Almere Buiten Ma t/m Vrij 07:00 - 22:00 Za & Zo 08:00 - 16:00
Volg ons op

Archive

Judo is een Japanse zelfverdedigingssport. Hierbij gebruik je technieken om de tegenstander naar de grond te krijgen. Ook is respect in de sport judo erg belangrijk. Een beoefenaar van het judo heet een judoka!

Judo is een Japanse zelfverdedigingssport. Hierbij gebruik je technieken om de tegenstander naar de grond te krijgen. Ook is respect in de sport judo erg belangrijk. Een beoefenaar van het judo heet een judoka!

Deze les is een instaples en uitermate geschikt voor het aanleren van de eerste basistechnieken van het kickboksen. Dit is belangrijk om onveilige situaties met als gevolg blessures te voorkomen. Bij het kickboksen heb je voor het trappen en stoten je hele lichaam nodig. Je werkt vanuit je core, de spieren in je middel. Er zijn verschillende trappen en stoten die je kunt combineren met elkaar. Tijdens het kickboksen ben je bezig met coördinatie, kracht, inzicht, balans en reflexen. Daarnaast werk je ook aan je conditie, doe je buikspieroefeningen en push-ups. Je zult

In deze high impact les wordt er aan je conditie en kracht gewerkt! De step en dumbells zullen veel gebruikt worden. Door de basis stappen kan iedereen deze les meedoen. Zweten gegarandeerd!

Steps is een swingende en uitdagende les gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Doordat je beurtelings op- en afstapt van het stepbankje, worden vooral je benen, billen en heupen goed getraind. Het is een cardio-workout voor het hele lichaam waar je snel fitter van wordt. De les heeft een vaste, maar uitdagende choreografie. De voordelen van deze les: je kunt meedoen op je eigen niveau, het is goed voor je hart, longen en spieren, je verbrandt calorieën, je verbetert je coördinatie en je balans.  De les is voor iedereen geschikt.

Deze les is geschikt voor de actieve oudere sporter, maar ook voor een oudere sporter na inactiviteit, een blessure of operatie. Easy Fit is makkelijk te volgen en niet te zwaar en staat in het teken van een gezonde balans tussen rust en arbeid. De les bevat een low-impact cardio deel, een uitgebalanceerd spierversterkend deel om kracht, uithoudingsvermogen en omvang van de spieren te verbeteren en uit een botversterkend deel middels (lichte) krachttraining en oefeningen waarbij het lichaam met jouw eigen gewicht wordt belast . Easy Fit is voor iedereen

Word fit en sterk met BODYPUMP ™, de meest populaire barbell-les ter wereld waarbij je alle belangrijke spiergroepen traint. Het is een groepsfitnessprogramma dat is ontwikkeld om de kracht en uithoudingsvermogen in de grote spiergroepen te verbeteren en daarbij zo veel mogelijk calorieën te verbranden. De les duurt 60 minuten en de gewichtskeuze van je dumbbells, losse schijven en de barbell bepaal je zelf. Iedere release wordt 3 maanden herhaald, zodat je je volledig kunt focussen op je techniek.

De Total Body Workout is een intensieve, gevarieerde workout zonder moeilijke choreografieën en is daarmee toegankelijk voor iedereen. Het is een simpele, maar doeltreffende combinatieles voor het hele lichaam, waarbij je zowel conditioneel als spierverstevigend bezig bent. Er wordt veel aandacht besteed aan de grootste spiergroepen. Meedoen aan Total Body Workout zorgt voor een goede conditie, spierversteviging en verhoogt de spiermassa en vetverbranding. Er wordt gebruik gemaakt van gewichten, halterstangen, elastieken, steps, etc.

Dansend je conditie verbeteren? Doe dan mee aan Zumba en ontdek waarom Zumba nog altijd ‘all about fun’ is! Het is een dansprogramma dat de meest effectieve oefeningen met de opzwepende ritmes van Latin-muzieksoorten als salsa, merengue en reggaeton combineert. De combinaties zijn eenvoudig te volgen, maar zodanig dat het je uithoudingsvermogen verbetert en ervoor zorgt dat je op een snelle manier calorieën verbrandt. Zumba combineert het leuke van dansen met de elementen van aerobics en is daarmee een plezierige workout voor alle leeftijden!

Deze les is een instaples en uitermate geschikt voor het aanleren van de eerste basistechnieken van het kickboksen. Dit is belangrijk om onveilige situaties met als gevolg blessures te voorkomen. Bij het kickboksen heb je voor het trappen en stoten je hele lichaam nodig. Je werkt vanuit je core, de spieren in je middel. Er zijn verschillende trappen en stoten die je kunt combineren met elkaar. Tijdens het kickboksen ben je bezig met coördinatie, kracht, inzicht, balans en reflexen. Daarnaast werk je ook aan je conditie, doe je buikspieroefeningen en push-ups. Je zult